Առաջադրանք 23․02․2015թ․

Untitled

Աղքատ ամուսինները ուզում են գտնել ձուկ-տղային։Նրանց փոխարեն ա յս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում դո՛ւ գրիր հայտարարություն ։

Գրեցի՛ր , ապրե՛ս ։ Դե հիմա , փորձիր paint ծրագրով նկարել հեքիաթի այն հատվածը , որը քեզ ամենաշատն է դուր եկել ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

12 комментариев на «Առաջադրանք 23․02․2015թ․»

  1. Բարև ձեզ,ձեզ գրում է ձկների թագուհին,-ես հայտարարություն ունեմ,իմ տղան դարձել է մարդ ու կորել է այն միուս աշխարհում:ՈՎ գտնի իմ տղային կվարձատրվի<>:

  2. Բարև ձեզ, ես այդ ձկան մայրն եմ և շատ շնարհակալ եմ ,որ իմ երեխաին բաց թողեցիք և ոքնեցիք իրեն,որ դրսում չմնա:

  3. Ասյա Միրզոյան:

    Բարև ձեզ, ես ձկան Հայրն եմ : Կորել է իմ ձուկը , եթե գտնեք եք ես ձեզ Ջրի տակ մի սնդուկ ցույց կտամ, մեջը շատ ոսկիներ ու դրանք կմնան ձեզ :

  4. Հրաչ Բրուտյան:

    Բարև ձեզ ձեզ հետ է Հրաչյա Բրուտյանը: Ես հայտարարում եմ որ,գետում կորել է մի ձկնիկ և այդ ձկանը պետք է գտնել եթե գտաք Աստծոն կխնդրեմ ձեզ բախտ կտա:

  5. Հրանտ Աբրահամյան:

    Բարև ձեզ կին և ամուսին, շնորհակալություն , որ իմ եղբոր կյանքը փրկեցիք, դրա համար ես ձեզ կարող եմ հազար մանեթ տալ:

  6. Լուսինե Հակոբյան:

    Բարև ձեզ: Ես ձուկ-տղայի քույրն եմ: Ես ձեզանից շատ շնորհակալ եմ, որ իմ եղբոր կյանքը փրկեցիք: Քանի որ դուք իմ եղբորը լավություն արեցիք, ես էլ ձեզ լավություն կանեմ: Ես կասեմ, թե որտեղ է ձուկ-տղան:

  7. Դպրոց-Պարտեզի սովորող Քնարիկ Հայրատետյան:

    Հայտարարություն
    Ձկան տերը հանդիպել է մի մեծ հրեշի: Հրեշը կովը տվեց նրան, որ 3 տարի պահի :
    Հենց օրը անցավ, եկավ թե մի թաքուն օր կգամ հարց կտամ համ քեզ, համ Էլ կնգանդ,
    եթե չկարողանաք պատասխանեք դուք իմ գերին եք , եթե պատասխանես կովը քոնն է,
    իսկ այն ձուկը եկավ հարցերին պատասխանեց և կովը արդեն իրենն էր:

  8. mamikonyansusanna:

    Բարև ձեզ.
    Ձեր հետ են քաղաքացիները մենք ուզում ենք զգուշացնել որմենք գտել ենք ձկանը:
    Մենք կբերենք ձեր տուն ձկան:

  9. Կարինե Զոհրաբյան:

    Հայտարարություն
    Բարև եթերում Կարինե Զոհրաբյան: Իսկ դուք տեսաք թե ձկան տերը օքնեց ձկան կյանքը: Երբ որ մարդն և նրա կինը հանդիպեցին հրեշին: Հրեշը նրանց մի կով տվեց երեք տարով: Երեք տարին անցներ հրեշը երեկոյան պետք է գար: Ձուկ, երբ մարդ դարձավ և այդ մարդուն օգնեց և նրա կնոջը : Հրեշը կովը տվեց նրանց և մարդն ու կինը ասացին.
    -Ինչ է քո անունը:
    Իսկ ձուկը իր անունը չասեց:

  10. Դպրոց Պարտեզ Վիկտորի Հարութունյան:

    Բարև ձեզ, ես ձկան մայրն եմ ես կորցրել եմ իմ ձկանը, շատ եմ խնդրում գտեք իմ ձկանը:
    -Ով գտավ նրան, ես ամեն ինչ կկատարեմ:

  11. Վահագն Փանոսյան:

    Բարև ձեզ ես կորած ձկան ընկերն եմ , ես ուզում եմ տալ հայտարարություն : Գտնողին խոստանում եմ թանկառժեք նվերներ :

  12. Վահե Մուսայելյան:

    Բարև ձեզ:Մենք ձուկ-տղայի հայրն ու մայրն ենք:Մենք կորցրել ենք մեր տղային:Խնդրում ենք գտնողներին տեղեկանել,ո՞վ գտնի՝ նրան ծովային գանձ ենք տալու:

Добавить комментарий

