Առաջադրանք 18․02․2015թ․

Ձախորդ Փանոսը

Ընթերցարան բաժնից կարդա Հովհաննես Թումանյանի«Տերն ու ծառան»հեքիաթը: Այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում համառոտ պատմի՛ր մեծ եղբոր ծառայության մասին ։ Ի՞նչ ես կարծում , ո՞ր հեքիաթի ո՞ր հերոսին է նման մեծ եղբայրը ։ Ինչո՞ւ ես այդպես կարծում ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

13 комментариев на «Առաջադրանք 18․02․2015թ․»

  1. Իմ կարծիքով մեծ եղբայրը փոքր եղբոր համեմատ շատ անխելք էր:
    Ես նրան նմանացնում եմ անխելք մարդուն, որովհետև նա էլ նրա նման անխելք է:

  2. Մանե Աբգարյան:

    Մեծ եղբայրը շատ ծալապակաս էր : Եվ նման էր մարդուն:

  3. Մանե Աբգարյան:

    Մեծ եղբայրը շատ ծալապակաս էր : Եվ նման էր անխելք մարդուն:

  4. Հրանտ Աբրահամյան:

    ես կարծում եմ , որ մեծ եղբայրը նման է Անբան Հուռի հեքիաթի մեջի վաճառականին, որովհետև , եթե վաճառականը լիներ մեծ եղբոր փոխարեն նույն բանը կաներ:

  5. Հայկ Աբրահամյան:

    Ես կարծում եմ , որ մեծ եղբայրը նման է Անբան Հուռի հեքիաթի մեջի վաճառականի նման,
    որովհետև նրանց դեմքերը նույնն են։

  6. Հրաչ Բրուտյան:

    Ես կարխում եմ,որ մեխ եղբայրը նման է անբան Հուռուն,որովհետև նա պետք էր բոլոր հնարավոր բաները աներ։

  7. Զոհրաբյան Կարինե:

    Իմ կարծիքով մեծ եղբայրը նման է Անխելք մարդուն, որվհետև նա անխելք էր:

  8. Քնարիկ:

    Ես նմանացնում եմ երկինքը փուլեգալիսի աղվեսին:

  9. Ասյա Միրզոյան:

    Հարուստը ժամանակ է դնում, որ մինչև կկվի ձենն ածելը եթեբարկացավ հազար մանեթով կտուգանվի:Մեծ ախպերը նման է անխելք մարդու , որովհետև նաբոլոր ոչխարներին մորդեց :

  10. Մանե Աբգարյան:

    Ես մտածում եմ , որ մեծ եղբայրը շատ անմիտ էր և թուղեց իրեն օգտագործել : Ես մտածում եմ , որ նա նման է մի Անխելք մարդու:

  11. Վիկա:

    Իմ կարծիքով մեծ եղբայրը նման է Անխելք մարդուն որովհետև նա չմտածեց
    իր փոքր եղբոյր նման լիներ:

  12. Մեծ եղբայրը շատ ծալապակաս էր : Եվ նման էր խելոքն ու հմարը հեքաթի փոքր եղբորը որովհետև խելոքն ու հմարի փոքր եղբայրը նորից ծալապակաս էր և հիմար էր :

  13. Վահե Մուսայելյան:

    Մեծ եղբաըրը գնում է հարուստի մոտ աշխատելու,իսկ հարուստն էլ պայման է դնում:Ո՞վ, որ խախտի պայմանը, նա էլ կմուծի տուգանքը:Մեծ եղբայրը նման է անխելք մարդուն, որովհետև երկուսն էլ միամիտ ու հիմար էին:

Добавить комментарий

