Առաջադրանք 11․02․2015թ․

Untitled

Ընթերցարան բաժնից կարդա Հովհաննես Թումանյանի «Ամենից լավ տունը»: Այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում նամակ գրի՛ր ստեղծագործության գլխավոր հերոսին և նրան փորձիր համոզել , որ նա սխալվել է ,պետք չէր տուն վերադառնալ ։ Հիմնավորի՛ր միտքդ ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

12 комментариев на «Առաջադրանք 11․02․2015թ․»

  1. Asya:

    Ես կարծում եմ , որ բանաստեղծուցյան ասելիքը այն է , որ որտեղ էլ գնաս բայց քո տունը ավելի լավն է , որովհետև դու սովոր ես քո տանը :

  2. Հայկ Աբրահամյան:

    Անհանգիստ տղա պետք չէր վերադառնալ տուն , որովհետև դու աշխարհով տներ չես
    գտել , չնայած կեսն ես գտել։Ձեր համար ձեր տունն է լավը , իսկ ուրիշների համար իրենց
    տունը։

  3. Հրանտ Աբրահամյան:

    Ճիշտ ես ասում տղա ջան եթե ինչորտեղ ինչորբան չկա պետք է գնաս քո տունը որովհետև քո տունը քո ուզած բաները կան:

  4. Սուսաննա Մամիկոնյան:

    Ինձ համ դուր եկավ համել չէ.
    Ինձ դուր եկավ են մասը որ այդ տխուր տղան մոտիկացավ իր մայրիկի մոտ և ասաց որ ամենալավ տունը իր տուն է.
    Իսկ վատը որ դուք կամ ձեր հարազատները չպետքա գնան տնից կամ ել դուք:

  5. Ասյա Միրզոյան:

    Տղա դու ինչո՞ւ տուն չվերադարձար, կգնաիր այդ խրճիթից , ավելի լավ տուն կգնաիր և այնտեղ հանգիստ կապրեիր :

  6. Վիկա:

    Ես կարծում եմ դու հասկացար տղա որ ամենից լավ բանը քո տունն է ոչ թե նոր
    տունը:

  7. Զոհրաբյան Կարինե:

    Ապրես որ գնացիր մայրիկիտ մոտ

  8. Այ տղա ի՞նչու վերադարձար քո հին տուն: Դու այնտեղ ավելի լավ տներ տեսար: Մնայիր այնտեղ:

  9. Ես կարծում եմ ,որ բանաստեղծության գլխավոր ասելիքը խըրճիթ բառն է ,որովհետև անընդատ նույն բառն է օգտագորխվում։

  10. Միքայել Մարգարյան:

    Ես կարծում եմ, բանաստեղցության ասելիքը այն է , որ դու ուր էլ գնաս ,տուն չես գտնի ,որովհետև քո տանից էլ լավ բան չկա, իսկ եթե դու քո տունը լքես ,ամպայման հիշելու ես ու կարոտելու ես և անընդհատ կուզենաս վերադառնալ այնտեղ:

  11. Վահե Մուսայելյան:

    Տղա դու ինչու՞ ետ վերադարձար:Ետ գնա՝ այնտեղ լավ տուն գտիր,վերադարձի տուն մայրիկիդ վերցրու և միասին գնացեք այնտեղ ապրելու:Չե որ մայրիկիդ հետ որտեղ էլ,որ լինես՝ լավ կլինի:

  12. Քնարիկ Հայրապետյան:

    Ես համամիտ եմ, որ քո տուն ես վերադառնում, դրա համար ել ոչինչ չեմ կարող ասել:

Добавить комментарий

