Առաջադրանք 03.02.2015 թ.

mz

Ընթերցարան բաժնից կարդա Հովհաննես Թումանյանի «Մի կաթիլ մեղրը»:Այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում խանութպանի հարազատների նամակ գրի՛ր : Նամակով այնպե՛ս պատմի՛ր պատահածի մասին , որ նրանք վրեժի մասին չմտածեն :

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ, Թումանյանական նախագիծ, Թումանյանական օրեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

11 комментариев на «Առաջադրանք 03.02.2015 թ.»

  1. Քնարիկ Հայրապետյան:

    Բարև ձեզ , անհանգստացնում է Քնարիկը : Խանութպանի մասին լուր ունեմ:
    Ուրեմն էս գյուղացին ձենը գլուխն ա գցում ու ասում .
    — Իմ շանը սպանեց :
    Բոլոր մարդիկ սկսեցին ձեր տղուն սպանել:

  2. Հրանտ Աբրահամյան:

    Մի բան եմ ասում , բայց վրեժ չլուծեք:Ձեր խանութպանը մահացել է:

  3. Մի չոբան եկավ ձեր տղայի խանութ: Մի կաթիլ մեղրի պատճառով կռվեցին , սպանեցին ձեր տղային: Բայց դուք չգնանք չոբանին սպանենք , որովհետև նա արդեն մեռած է:

  4. Կարինե Զոհրաբյան:

    Խանուպանը մահացել է , ցավակցում եմ :

  5. Ասյա Միրզոյան:

    Բարև ձեզ խանութպանի հարազատներ : Չմտածեք ,թե կռիվը դիտմամբ է ստացվել ես այնտեղ էի ու տեսա , որ ճանչն էր մեղավոր :Ճանճից էլ սկսեց պատմությունը :

  6. Վահե Մուսայելյան:

    Բարև խանութպանի հարազատներ:Դուք՝ մի մտածեք,որ կռիվը հատուկ է ստացվել, այլ պատահական:Մեղավորը ճանճն էր, իսկ հետո ձեր որդին:Այնպես,որ մի փորձեք վրեժ լուծել:

  7. Խանութպանի հարազատներ, ամեն ինչը սկսվեց մի կաթիլ մեղրից:Մեղավորը ճանճն էր, որ նստեց մեղրի վրա:Ա՛յ մարդ, չէիր կարող մեղրը զգույշ լցնեիր, որ կռիվ չլիներ, դու էլ չմեռնեիր:

  8. Միքայել Մարգարյան:

    Հարգելի խանութպանի հարազատներ, հովիվը մեղավոր չէր, դա պատահականություն էր ,մեղրը թափվեց գետնին, ճանճը նստեց վրան ,կատուն հարձակվեց ճանճի վրա, շուննել կատվի ,
    խանութպանը խփեց շանը ,հովիվնել խանութպանին ,վերջի վերջո դարձավ երկու գյուղերի միջև պատերազմ:Եկեք այդպես չվարվենք,իրար հանդեպ լինենք շատ հարգալից, և պատմություն չսարքեք ;

  9. Հրաչ Բրուտյան:

    Բարև ձեզ խանութպանի հարազատներ ,դուք արդեն երևի գիտեք,որ ձեր հարազատը մահացել է:Ես ցավում եմ ձեր բարեկամին , բայց դուք հանկարծ չմտածեք,որ պետք է վրեժ լուծել: Մեկ ա գյուղացին արդեն մահացել է:

  10. Մանե Աբգարյան:

    Բարև ձեզ , ես Մանեն եմ: Ես մտածում եմ , որ այդ կռիվը անիմաստ է: Չէ որ , եթե խանութպանը հասկանար , որ իր կատվի պաճառով պետք չէ սպանել չոբանի շանը , իսկ եթե չոբանը հասկանար , որ իր շան պաճառով պետք չէ մարդասպանություն անել:​

  11. Հայկ Աբրահամյան:

    Բարև ձեզ , ես Հայկն եմ:Ես մտածում եմ , որ այդ կռիվը շատ անիմաստ է:Այդ մի կաթիլ մեղրի
    պատմություն է:

Добавить комментарий

