Գրում է Վահե Մուսայելյանը

DSCF1071

Ողջու՜յն տիար Բլեյան:Շնորհակալություն,որ իմ հարցերին պատասխանեցիք:Իմ հարցերին պատասխանելով՝ ես շատ բաներ իմացա:Իսկ ընկեր Տաթևը ինձ համար ամենալավ տնօրենն է,ես նրան շատ եմ սիրում և ես գիտեմ,որ ինքն էլ ինձ է սիրում:Նա շատ ընկերասեր է,բարի,ուրախ,մեզ հասկացող և մենք միասին շատ բաներ ենք անում դպրոցի համար:Ես շատ ուրախ եմ,որ սովորում եմ Դպրոց-պարտեզում և ուրախ եմ,որ իմ ուսուցչուհին ընկեր Հռիփսիմեն է:Մայրիկս՝Ալլան,նույնպես կարդացել է բոլոր երեխաների նամակները:Մայրիկիս շատ-շատ է դուր եկել,թե մենք ինչպես ենք իրար հետ շփվում:Նա նույնպես շատ է ուրախ,որ ես սովորում եմ Դպրոց-պարտեզում:Շնորհակալություն և ցտեսություն:

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике «Սեբաստացու օրեր» նախագծային աշխատանք, Վահե Մուսայելյան. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

2 комментария на «Գրում է Վահե Մուսայելյանը»

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxxxxxxxxx aqsssssssssssos es el cem karoxanum das anel bajg karoxanum em nkarnerov dasers anem. Isk duq giteq or es 3 dasaran em. lav gitem or 1 tarov mec em.LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLav hogneci arden gnam gone miqic hac utem

  2. axxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx moraga asem vor Vahe can vonc tesnum em es piti txt gam grem

Добавить комментарий

