Դեպ անհայտը սուրբ, աշխարհքը պայծառ…

148793_823168057733364_7006865393532140602_n-300x225 (1)

Եվ ահա քեզ ուսուցիչ` երկրորդ պլանում հմուտ գործող, ահա քեզ մեդիատեխնոլոգիաներն իրական կյանքում. կեցցե՛ս, Հռիփսիմե Առաքելյան, այս տեսանյութի համար… «Պուպուշ» երևալու սինդրոմը, ակամա յութուբ-ֆեյսբուք ընկնելու վախը հաղթահարած պիտի լինեինք. հաղթահարե՞լ ենք: Ես մնում եմ իմ կարծիքին, մեր ֆիզիկական միջավայրը, մեր մեդիան՝ բաց ու ազատ mskh.am-ը, լիուլի հնարավորություններ է տալիս ցանկացած հարց առաջադրելու և անաչառ քննարկելու համար: Բայց իրավունքը գերակա է. արտահայտվելու ազատությունը ենթադրում է արտահայտվողի կողմից տեղեկատվության միջոցի ընտրության ոչ միայն հարգում, այլև ապահովում: Մի խումբ 11-րդ դասարանցիներ, տեսա՞ք, օգտվեցին և՛ ֆիզիկական միջավայրում, և՛ մեդիայում իրենց կարծիքի արտահայտման ազատությունից: Սա էլ ուսուցման արդյունք է. տեսեք` տեխնոլոգիական ինչ հմտություն, երաժշտության ինչպիսի ընտրություն… Մնացածը մանկավարժություն է` ինչպես ազատության պայմաններում, առանց բռնության ձևավորել ազատ կամքով քաղաքացիներ…

Վահե Մուսայելյան, ողջո՜ւյն:

Կարդա՛ տնօրենի բլոգում ՝

http://ashotbleyan.mskh.am/%D5%A4%D5%A5%D5%BA-%D5%A1%D5%B6%D5%B0%D5%A1%D5%B5%D5%BF%D5%A8-%D5%BD%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A2-%D5%A1%D5%B7%D5%AD%D5%A1%D6%80%D5%B0%D6%84%D5%A8-%D5%BA%D5%A1%D5%B5%D5%AE%D5%A1%D5%BC/

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике «Սեբաստացու օրեր» նախագծային աշխատանք, Վահե Մուսայելյան. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Один комментарий на «Դեպ անհայտը սուրբ, աշխարհքը պայծառ…»

  1. Ողջու՜յն տիար Բլեյան:Շնորհակալություն,որ իմ հարցերին պատասխանեցիք:Իմ հարցերին պատասխանելով՝ ես շատ բաներ իմացա:Իսկ ընկեր Տաթևը ինձ համար ամենալավ տնօրենն է,ես նրան շատ եմ սիրում և ես գիտեմ,որ ինքն էլ ինձ է սիրում:Նա շատ ընկերասեր է,բարի,ուրախ,մեզ հասկացող և մենք միասին շատ բաներ ենք անում դպրոցի համար:Ես շատ ուրախ եմ,որ սովորում եմ Դպրոց-պարտեզում և ուրախ եմ,որ իմ ուսուցչուհին ընկեր Հռիփսիմեն է:Մայրիկս՝Ալլան,նույնպես կարդացել է բոլոր երեխաների նամակները:Մայրիկիս շատ-շատ է դուր եկել,թե մենք ինչպես ենք իրար հետ շփվում:Նա նույնպես շատ է ուրախ,որ ես սովորում եմ Դպրոց-պարտեզում:Շնորհակալություն և ցտեսություն:

Добавить комментарий

