Խնկո Ապեր «Խուլի այծերը»

aycater

Մի խուլ մարդ երեք այծ ուներ: Մեկի պոզը կոտրած էր: Ինչպես է լինում, մի օր այծերը կորում են: Տերն ընկնում է դես դեն այծերն գտնելու:
Նա պատահում է մի ուրիշ խուլ մարդու՝ վար անելիս, և հարցնում է.
— Բարի աջողում, ապեր, այծերս չե՞ս տեսել:
— Լավ է՝ այսպես ցանեմ, — ձեռը մի կողմ թափ տալով պատասխանում է վար անողը:
Այծատերը կարծելով, թե դեպի ցույց տված կողմն են գնացել այծերը ասում է.
-Թող երկինքը վկա լինի, թե գտա այծերս, պոզը կոտրածը քեզ եմ տալու:
Ասում է և գնում այծերը որոնելու: Այծերը գտնելով՝ ուրախ – ուրախ առաջն արած, քշում բերում է արտավարի մոտ և ասում.
— Շնորհակալ եմ, ախպեր, այծերս գտա, առ այս այծն էլ քեզ, — ու պոզը կոտրած այծը քշում է դեպի նա:
— Ես չեմ կոտրել դրա պոզը, ես տեղեկություն չունեմ, զարմանալով ասում է արտավար խուլը:
— Ինչ ես խոսում, — ասում է այծատերը, — ես այս այծն եմ խոստացել, որ մեռնես մյուս այծերից տվողը չեմ:
— Չէ, ես չեմ կոտրել, բարկացած ասում է մեկը:
— Չէ, ես էս այծն եմ խոստացել, — կրկնում է մյուսը: Սա նրան, նա սրան, բանը հասնում է տուրուդմբոցի: Վերջն էլ գնում են քյոխվի մոտ գանգատ: Գյուղը չհասած սրանց հանդիպում է մի պառավ կին, նույնպես խուլ և հարսի ձեռքից փախած:

— Այ նանի, — ասում է այծատերը, — իմ այծերը կորել էին, գնացի, էս մարդուն հարցրի, սա էլ այծերիս տեղը ցույց տվեց: Պոզը կոտրած այծս տալիս եմ սրան, չի վերցնում, ես էդ այծն եմ խոստացել, որ մեռնի էլ, մյաս այծերից տվողը չեմ:
— Այ նանի, — ասում է խուլ մարդը,- էս օտարականն եկել ասում է, թե այծիս պոզը դու ես ջարդել: Թող ձեռքս ջարդվի, թե ես էդ բանից տեղեկություն ունեմ:
— Է, որդիքս, ձեր արևն ապրի, պատասխանում է խուլ պառավը, — ինչ էլ ուզում է լինի, ես ձեր խնդիրը չեմ կարող կատարել, քանի որ են չարամիտ անզգամ հարսը տանն է, ես էն տունը ոտ կոխողը չեմ ու չեմ:

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Ընթերցարան, Խնկոյանական նախագիծ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

3 комментария на «Խնկո Ապեր «Խուլի այծերը»»

  1. Հրաչ:

    Լինում է չի լինում մի խուլ մարդ է լինում:Էս խուլ մարդը ունենում է 3 այծ մեկի պոզը կոտրած:Մի օր այծերը կորում են խուլ ընկնում է ճանփա ման գալու այծերին հանադիպում է մի արտատերու և հարցնում:Բարի աջողում կարուղա այծերիս տեսած լինես ճիշտ ասես պոզ կոտրած այծին քեզ կտամ:Արտատերը ձեռքով ես կողմ է ցույց տալիս այծատերը մտածում է,որ ետ կողմ պիտիգնա գնում է այծերին գտնում է ետ է գալիս ասում է էսել քեզ պոզ կոտրած այծս արտատերը մտածում է,որ իրան մեղադրում են,որ ինքն է ջարդել պոզը և ասում ես չեմ կոտրել այծիտ պոզը այծատերը ասում է մեկա ինձ սպան են չեմ տալու մյուսներին իսկ ենի ասում է ես չեմ կոտրել պոզը և եսպես եսմեկը եսմեկը գնում են գյուղապետի մոտ հանդիպում են մի խուլ կնոչ, որը հարսի ձեռից էր փախել և պատմում ինչ է եղել:Կինը ասում է ինչել անեք ես ձերխնդիրը լուծողը չեմ ես նոր եմ փախել հարսիցս:

  2. Մի ժամանակ մի խուլ մարդ երեք այծ ուներ:Մի օր խուլի այծեր կորում են:Նա ընկնում է դես-դեն այծերին գտնելու համար ու հանդիպում է մի ուրիշ խուլ մարդու և ասում.
    -Ախպեր այծերիս չտեսար
    — միուսը լավ է սենց ցանեմ
    Այծատերը մտածում է ճանապարհն է ցույցտալիս և ասում.
    -Երկինք վկա,որ այծերիս գտա պոզը կոտրածը կտամ քեզ ասում է և գնում:
    Այծերին գտավ ուրախ-ուրախ գնաց հետ արտավարի մոտ ու ասում.
    -Ան ախպեր շնորակալությում,որ այծերիս տեղ ցույցտվեցիր:
    -Ես չեմ ջարթել սրա պոզ ասում է արտավարը ու սկսում են կռվել :

  3. Կար-չկար մի խուլ մարդ կար։Նա ուներ երեք այծեր մեկի պոզը կոտրած է և մի օր այծերը կորում են և խուլ մարդը գնում է ման է գալիս այծերին ճանապարհին հանդիպում է մի ուրիշ խուլի այծերի տերը ասում է բարի աջողում չես տեսել իմ այծերին այդ խուլը ձեռքը
    թափահարելով խոսում է այծատերը հասկանում է , որ այն կողմ են գացել նա ասում է եթե այծերիս գտնեմ պոզը կոտրածը քեց կտամ այծերը գտնում է տալիս նրան նա չի համաձայնվում և սկսում էն կռվել և գնում են դատաորի մոտ ճամփին հանդիպում էն մի տատիկի նրաք պատմեցին տատիկինտատիկը ասաց քանի դեռ իմ հարսը չի գնացել ես չեմ կարող ձեր հանելուկը լուծել։

Добавить комментарий

