Առաջադրանք 17.10.2014թ.

4_8

Ընթերցարան բաժնից կարդա Ա.Խնկոյանի «Խուլի այծերը» պատմվածքը : Այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում ընկերոջդ պատմի՛ր  կարդացածսդ պատմությունը ։ Պատմեցի՞ր , ապրե՛ս ։ Paint ծրագրով նկարի՛ր պատմվածքը և էլեկտրոնային փոստով ուղարկի՛ր h.araqelyan@mskh.am հասցեին ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ, Խնկոյանական նախագիծ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

17 комментариев на «Առաջադրանք 17.10.2014թ.»

  1. Հայկ Աբրահամյան:

    Կար չկար մի խուլ մարդ կար:Նա երեք այծ ուներ:
    Մեկի պոզը ջարդած էր:Մի անգամ մարդու այծերը կորում են և նա գնում է անտառ
    այծերին գտնի:

  2. Կարինե Զոհրաբյան:

    Լինում է չի լինում մի խուլ մարդ է լինում: Էս մարդը ունենում է երեք այծ:
    Մի օր այծերը կորում են , տերը ընկնում է դես-դեն: Հանդիպում է մի խուլ մարդու և հարցնում է.
    -Բարի օր ախպեր , այծերիս չե՞ս տեսել :
    Էս մարդը ձեռքը թափ է տալիս :
    Էս խուլն հասկանում է , թե այծերի տեղն է ցույց տալիս :Գնում է այդ ուղղությամբ և այծերին գտնում :Իր պոզը կոտրած այծին խուլն ուզում է նվիրել հողատիրոջը :

  3. Ասյա Միրզոյան:

    Լինում է,չի լինում մի խուլ մարդ է լինում : Նա ունենում է երեք այծ: Մեկի պոզը կոտրած է լինում: Մի օր այծերը կորչում էն: Խուլը սկսում է փնտրել այծերին: Ճանապարհին հանդիպում է մի այլ խուլի, որը վար էր անում : Եվ հարցնում է.
    -Կարող է դու իմ այծերին տեսած լինես: Արտավարն էլ է խուլ լինում և նրան չի հասկանում , ասում է, որ լավ է ինքը այսպես ձեռքով ցանի: Այծատերը մտածում է , թե իր այծերի ճանապարհն է ցույց տալիս : Եվ գնում է այդ ուղղությամբ: Դրանից առաջ խոսք է տալիս ,որ եթե այծերին գտնի , պոզը կոտրածին իրեն
    կտա:Գնում է: Հանդիպում է մի նանի: Արտավարը ասում է.
    — Ես այդ այծին չէի ուզում :
    Մյուսը ասում է, որ ինքը հենց այդ այծին է խոստացել: Այդպես իրար հետ վիճում են: Նանին ասում է.
    -Թող երկինքը վկա , ես ձեր խնդիրը չեմ կարող լուծել , քանի դեռ իմ հարսը տանն է , ես այդ տանը ոտք դնողը չեմ ու չեմ:

    • Հռիփսիմե Առաքելյան:

      Ապրե՛ս աղջիկս , լավ ես գրել : Ուշադրություն դարձրու ժամանակին , եթե անցյալ ժամանակով ես սկսել շարադրանքդ , այդպես էլ շարունակիր :

  4. Վահագն Փանոսյան:

    Լինում է , չի լինում մի խուլ մարդ է լինում:Նա երեք այծ է ունենում : Մի օր այծերը
    կորցնում է և գնում է այծերը փնտրելու իր այծերին : Հանդիպում է արտավարի և ասում.
    -Իմ այծերը չե?ս տեսել:
    -Լավ կասեմ , այնտեղ է ,- ասում է արտավարը և խուլ մարդը ասում է .
    -Եթե ճիշտ եղավ , ես քեզ այծ կտամ :
    Եվ գնում է այդ տեղը , իր այծերը գտնում , բայց մեկի կաոտոշը կոտրած է լինում : Գնում է արտավարի մոտ և ասում .
    _ Շնորհակալ եմ , ես քեզ կոտոշը պոկված այծ կտամ :
    Եվ սկսում են կռիվ անել:

    • Հռիփսիմե Առաքելյան:

      Վահագ ջան,լավ ես շարադրել,ապրես : Մի մոռացիր,որ նախադասությունը սկսվում է մեծատառով և վերջում դրվում է վերջակետ : Ավարտիր պատմությունդ ,կիսատ ես թողել :

  5. Միքայել Մարգարյան:

    Լինում է , չի լինում մի խուլ մարդ է լինում: Նա ունենում է երեք այծ : Մեկի կոտոշն էլ՝ ջարդած :Մի օր էլ նրա այծերը կորչում էն :Նա սկսում է ման գալ իր այծերին :Ճանապարհին պատահում է իր նման մի խուլ մարդու՝ վար անելիս : Խուլն իր ձեռքը թափ է տալիս ,իսկ այծատերը մտածում է , որ նա նկատի ուներ ,որ իր այծերը այն կողմն են գնացել : Գնում է այն կողմ, մի կին է հանդիպում :Հարցնում է.
    — Այծերըս չե՞ս տեսել :
    — Ոչ ,-պատասխանում է նանին :

    • Հռիփսիմե Առաքելյան:

      Միքայել ջան,դու էլ ես կիսատ թողել պատմությունդ :Բայց շատ լավ ես շարադրել,ապրես : Մի մոռացիր , որ է ,էր օժանդակ բայերը ե-ով չեն գրվում :

  6. Կար-չկար մի խուլ մարդ կար: Նա ուներ երեք այծ: Մի օր այծերը կորում են: Մի օր այծատերը գնում է այծերին ման գալու: Ճանապարհին տեսնում է մի խուլ մարդ հողն է վարում:
    Հարցնում է վարողին:
    -Այծերիս չէ՞ս տեսել:
    Վարողը վարելիս ձեռքը աջ կողմ է տանում ,այծատերը հասկանում է, թէ այդ կողմ են գնացել: Այծատերը շնորակալություն է հայտնում նրան և ասում նրան:
    -Եթե այծերիս գտնեմ , պոզը կոտրած այծը քեզ եմ տալու:
    Այծատերը գնում է խոտ վարողի ցույց տված ճամփով ,գտնում է իր երեք այծերին և ասուն է վարողին:
    -Ինչպես խոստացել եմ, պոզը կոտրած այծը տալիս եմ քեզ:
    -Քանի որ մարդը խուլ էր ,լրիվ ուիշ բան հասկացավ:
    -Ես չեմ ջարդել դրա պոզը:
    Քանի որ այծատերնել էր խուլ ,նա էլ լրիվ ուրիշ բան հասկացավ:
    Նրանք սկսում են վիճել և որաշում են գնալ գյուղապետի մոտ:
    Միչև գյուղապետի մոտ հասնելը, նրանք հանդիպում են մի խուլ կնոջը:
    Նրանք պատմում են իրենց հետ կատարվածը:
    Կինը նրանց ասում է նրանց:
    -Տղեք ջան ,ես ձեզ ոչ մ իբանով չէն կարող օգնել:

  7. Քնարիկ Հայրապետյան:

    Կար չկար մի խուլ մարդ կար:Նա երեք այծ է ուներ : Մի օր այծերը
    կորցնում է և գնում է այծերը փնտրելու : Հանդիպում է արտավարի և ասում.
    -Իմ այծերը չե?ս տեսել:
    -Լավ , կասեմ , այնտեղ են,- ասում է հող փորողը և խուլ մարդը խոստանում է,որ եթե ճիշտ եղավ իր այծին կտա նրան :Գնում է այդ տեղը և իր այծերը գտնում : Բայց մեկի կոտոշը կոտրած է լինում : Գնում է արտավարի մոտ և ասում .
    _Շնորհակալ եմ ,ես քեզ կոտոշը պոկված այծ կտամ և սկսում են կռվել:

  8. Սուսաննա:

    Կար չկար մի խուլ մարդ կար : Էդ մարդ ուներ երեք այծ մի այծի պոզը կոտրած եր:
    Եվ ահա մի օր այդ այծ եր փախան այդ մարդ անկյունից — անկյուն նայց բայց չգտավ : Նա ճանապարհին հանդիպց իր նման մի խուլ մարդու և հարձրեց (դու տեսելես իմ այծերին հա տեսել եմ ինչու որովհետև դա իմ այծերներն են ) և այդ մարդ վազեց
    և մի պառավ հանդիպեց բայց պառավնել չօգնեց :

  9. Լինում է չի լինում,մի խուլ մարդ է լինում: Մի օր խուլի այծերը կորչում էն:Այդ մարդը խուլ էր: Մի օր խուլի այծերը կորչում են:Խուլը գնում է այծերը գտնելու:Մեկ ել ճանապարհին արտավարին է հանդիպում:Ասում է՝ ախպե՜ր
    այստեղից այծեր չես տեսել:Խուլը ասում է եթե գտար այծիս քեզ եմ տալու, պոզը ջարդաց:Հենց գտնում է խուլը այծին,տալիս է արտավարին՝ արտավարը ասում է ես այս այծը չեմ ուզում,որովհետև այծի պոզը դու էս ջարդել:Խուլը գնում է նանիի մոտ ասում է՝ նանի արտավարին խոստացել եմ,որ պոզը ջարդաց այծին իրան եմ տալու:Ուզումա թևս ջարդաց լինի մեկա ես չեմ ջարդել:Սա նրան է ասում,նա սրան վերջ հասնում իրար ծեծելու: Վերջը պառավի մոտ է գնում ասում է խուլը այ պառավ ջան ես արտավարին տվել եմ իմ գտած պոզը ջարդաց այծը չի ուզում, ասում է՝ դու էս ջարդել այծի պոզը չի վերցնում,եդ իմ խնդիրը չի:Եվ այդպես չի ուզում արտավարը խուլի պոզը ջարդաց այծին:

  10. Վիկտորիա:

    Լինում է, չի լինում մի խուլ մարդ է լինում:Նա ունենում է երեք այծ:Մեկի
    պոզը կոտրած էր:Մի օր այծերը կորչում են:Էս խուլ մարդը ընկնում է
    դես-դեն:Նա հանդիպում է մի խուլ մարդու և ասում.
    -Այ ախպեր այծերիս չես տեսել,-հարցրեց այծատերը:
    -Լավ այսպես ցանեմ,-ձեռքը մի կողմ թափ տալով պատասխանեց վար անողը: Ես այծատերը կարծում է թե իր այծերը և ասաց.
    -Շատ-շատ շնորհակալություն արտավար որ գտա իմ այծերը պոզը կոտրածը
    կտամ քեզ:Գտավ իր այծերը և ասաց.
    — Շնորհակալ եմախպեր այծերս գտա առ այս այծն էլ քեզ,-ասաց այծատերը:
    — Ես չեմ կոտրել դրա պոզը, ես տեղեկություն չունեմ,- զարմանալով ասում է արտավար
    խուլ:
    — Ինչ ես խոսում, — ասում է այծատերը:
    Վերջը վիճու են:Գյուղը չհասած սրանց հանդիպում է մի պառավ կին, նույնպես խուլ և հարսի ձեռքից փախած:
    — Այ նանի, — ասում է այծատերը, — իմ այծերը կորել էին, գնացի, էս մարդուն հարցրի, սա էլ այծերիս տեղը ցույց տվեց: Պոզը կոտրած այծս տալիս եմ սրան, չի վերցնում, ես էդ այծն եմ խոստացել, որ մեռնի էլ, մյաս այծերից տվողը չեմ:
    — Այ նանի, — ասում է խուլ մարդը,- էս օտարականն եկել ասում է, թե այծիս պոզը դու ես ջարդել: Թող ձեռքս ջարդվի, թե ես էդ բանից տեղեկություն ունեմ:
    — Է, որդիքս, ձեր արևն ապրի, պատասխանում է խուլ պառավը, — ինչ էլ ուզում է լինի, ես ձեր խնդիրը չեմ կարող կատարել, քանի որ են չարամիտ անզգամ հարսը տանն է, ես էն տունը ոտ կոխողը չեմ ու չեմ:

Добавить комментарий

