Անցնող՝ 2013-2014 ուստարվա իմ ձեռքբերումները

2013-2014 ուս․տարին  մասնագիտական զարգացման  մի  նոր և հետաքրքիր փուլ էր ինձ համար ։ Նախ  նախորդ կիսամյակում արդեն հասցրել էի Նախակրթարանից քայլ կատարել դեպի կրտսեր դպրոց․ իմ կյանքում  փոխվել  էր ամեն ինչ  ՝ ուսումնական ծանրաբեռնվածությունից սկսած մինչև նոր միջավայր , նոր աշխատելաոճ , նոր դժվարություններ և խնդիրներ ,բայց միևնույն ժամանակ նոր բան սովորելու , դժվարությունները ժպիտով հաղթահարելու , չընկճվելու , առաջ գնալու , նոր հավեսով ու սիրով աշխատելու,ինքնադրևորվելու  հնարավորություն , որի համար երախտապարտ եմ ճակատագրին ։Այս տարի կրթահամալիրում անցել ենք նախագծային ուսուցման ։ Առաջին հայացքից , անկեղծ ասած , ինձ մի փոքր վախ էր ներշնչում ուսուցման կազմակերպման այս եղանակը ։Ինքս էլ հստակ չէի պատկերացնում ինչպե՞ս է պետք նախագիծ կազմել  , ինչպե՞ս այդ նախագծերն արդյունավետ իրականացնել «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի շրջանակներում ,ի՞նչ հմտություններ,կարողություններ է պետք ձևավորել սովորողների շրջանում և էլի շատ ու շատ «ինչպե՞ս»- ներ և «ինչո՞ւ»- ներ , որոնց պատասխանը գտա միայն այն ժամանակ,երբ սկսեցի ինքս նախագծեր կազմել և իրականացնել ։

  • Առաջին ուսումնական նախագծերը ՝  «Տիզերք» և «Խնկոյանական»  , ըստ ուսումնական օրացույցի  կազմվեցին դասվարների խմբով , հետո ամեն դասվար այդ նախագիծը վերամշակեց ՝ հաշվի առնելով իր դասարանի սովորղների տարիքային և անհատական առանձնահատկությունները ։

Սկսեցինք ուսումնասիրել Երկիր մոլորակը , Արեգակնային համակարգը , համացանցի ցoogle որոնողական համակարգի միջոցով հետաքրքիր նյութեր ,տեսաֆիլմեր գտանք , կարդացինք ,նայեցինք,գնացինք Ասղացուցարան , պատմեցինք , paint ծրագրով նկարեցինք  ,ֆիլմեր ստեղծեցինք ։

  • Կարդացինք Խնկոյանի առակները , քննարկեցինք , պատմեցինք , հերոսներին մեղադրեցինք և արդարացրեցինք , բեմադրեցինք , նկարեցինք ։
  • «Բարձունքի հաղթահարում»նախագծով եղանք Կոտայքի մարզում,հաղթահարեցինք սուրբ Պողոս –Պետրոս մատուռի բարձունքը ։
  • Սեբաստացու օրերին շրջեցինք կրթահամալիրում , եղանք բոլոր օղակներում ՝ Արհեստների դպրոցից մինչև նախակրթարան , հին ու նոր Սեբաստացիներից հարցազրույցներ վերցրեցինք , նոր համագործակցություն սկսեցինք Աշտարակի Վ․Պետրոսյանի անվան հիմանական դպրոցի 3-րդ դասարանի հետ ։ Նրանց հյուրընկալեցինք կրթահամալիրում,իրենց հյուր գնացինք ։ Պատմեցինք մեր մասին , մեր նախագծերի ,միասին  կոմիտասյան երգեր սովորեցինք , եղանք Աշտարակի ջրաղացում,հաց թխեցինք թոնրում , շրջեցինք քաղաքում , հետաքրքիր պատմություններ լսեցինք Աշտարակի մասին ,իսկական խնոցի,սայլ,ջրաղաց , թոնիր տեսանք ։ Նկարեցինք ,պատմեցիքն ,ֆիլմեր սարքեցինք ։
  • Եկավ Ամանորը ։ Որոշեցինք մեր հարևան վրացիների նման նշել այն ։ Կարդացինք , սովորեցինք Վրաստանի մասին , հետո հարցազրույց վերցրեցինք մեր հյուրատանը ապաստանած վրացի ուսուցիչներից , որոնք սիրով պատմեցին վրացիների ամանորյա ավանդույթների և սովորույթների մասին ։
  • Համագործակցություն սկսեցինք Ավագ դպրոց – վարժարանի  «Վրացախոսի ակումբի» հետ,վրացերեն բառեր , արտահայտություններ, բանաստեղծություն սովորեցինք , երգ ձայնագրեցինք  , վրացական պար բեմադրեցինք , բեմական հագուստներ կարեցինք ։ Ծանոթացանք վրացական խոհանոցին, ուտեստներ պատրաստեցինք , համտեսեցինք ։ Հանդիպեցինք,Հայատանում Վրաստանի դեսպանի , Թբիլիսիի 98 դպրոցի սովորողների և Գեորգի Մոնթելիձեի հետ , Թբիլիսի մեկնելու հրավեր ստացանք ։
  • Մասնակցեցինք Դիջիթեք 2014 ամենամյա մրցանակաբաշխությանը , որտեղ 2 գլխավոր և մեկ հատուկ մրցանակի արժանացանք ։
  • «Ամանորյա անսովոր , հետաքրքիր շնորհավորանքների» նախագծով հանդես եկանք , որտեղ հայտնի մարդիկ , մեր դասարանի սովորողները ,ծնողները , շնորհավորում և իրենց բարեմաղթանքի խոսքն էին ուղղում Սեբաստացիներին ։
  • Կարդացինք , սովորեցինք ,բեմադրեցինք ,նկարեցինք,պատմեցինք Թումանյան ,եղանք Թումանյանի թանգարանում ։
  • «Կարդում եմ ընկերոջս համար»նախագծով կարդացինք Աղայան , Ռոդարի , Բիսեթ , Աստրիդ Լինգրենի «Մանչուկն ու Կառլսոնը»։
  • Նոր վրացական նախագիծ սկսեցինք «Վրացախոսի ակումբի» հետ , որի անունը դրեցինք «Գամառջոբա» ։
  • Սկսեցիանք  Զատկական  ծեսը ։
  • «Բանջարանոց –լաբորատորիայի ստեղծման»նախագծով մասնակցեցինք Էկոտուր 2014-ին և խրախուսական մրցանակի արժանացանք ։
  • Չափեցինք ,կշռեցինք , համեմատեցինք ,գումարեցինք ,հանեցինք ,բաժանեցինք ,բազմապատկեցինք ,առօրյա գործունեության արդյունքում մաթեմատիկական հմտություններ ու կարողություններ ձեռք բերեցինք ,խնդիրներ կազմեցինք ու լուծեցինք ։
  • Մանակցել ենք կրթահամալիրյան բոլոր ստուգատեսերին ։
  • Լողացինք , շախմատ խաղացինք ,ճամփորդեցինք ։
  • Հիմա նոր նախագիծ ենք սկել ՝ «Իսկդուքգիտե՞ք» , որտեղ նախատեսումենքհամացանցից , հանրագիտարաններից , գրքերիցմեր  տարիքինհամապատասխանգիտահանրամատչելի , հետաքրքրաշարժնյութեր/կենդանիների,թռչունների , աշխարհի 7 հրաշալիքների , տարբերգրողների , կոմպոզիտորների , այլբնագավառներիմասնագետների , երևույթներիևայլն  մասին /  հայթայթել , փոխադրել , խմբագրել ,մեզ  ծանոթօտարլեզուներովթարգմանել,տատիկ-պապիկների ,մեծահասակներիհետհարցազրույցներվարել  ։Հետոայդնյութերովփոքրիկֆիլմերնկարահանել , որըուսումնականնյութկդառնաավելիփոքրերի համար։

Հ․Գ -Ինքս ինձ համար բացահայտեցի , թե որքան արդյունավետ և հետաքրքիր է նախագծային մեթոդով աշխատանքը ։ Այն և ՛ խմբային աշխատանքի շատ լավ մեթոդ է ,և ՛ հնարավորություն է տալիս անհատական մոտեցում ցուցաբերել  յուրաքանչյուր սովորողի ։ Ստեղծագործական , հետաքրքիր , չձանձրացնող,սովորողի մտավոր և ֆիզիկական զարգացմանը ուղղված բազմաբովանդակ  աշխատանք է , որը գործունեության ընթացքում  յուրաքանչյուր սովորողի ինքնադրսևորվելու ,ինքնուրույն աշխատելու հնարավորություն է տալիս ։ Այնքան եմ տարվել նախագծային աշխատանքով,որ այս տարի անպայման որոշել եմ անձնական  ոլորտում փոփոխություններ կատարելու նախագծով հանդես գալ ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Ատեստավորում. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s