Առաջադրանք 20.05.2014թ.

 

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Փոքրիկ պատմություն հորինի՛ր  «Ամենա-ամենա մոլորակում, որտեղ ամեն ինչ ամենա , ամենա է »վերնագրով : Պատմությունդ մուտքագրի՛ր այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում  :Paint ծրագրով նկարի՛ր պատմվածքը և էլեկտրոնային փոստով ուղարկի՛ր h.araqelyan@mskh.am հասցեին ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

12 комментариев на «Առաջադրանք 20.05.2014թ.»

  1. Լուսինե Հակոբյան:

    Կար չկար մի մոլորակ կար: Այն ամենագեղեցիկ և ամենականաչ մոլորակն էր: Բոլորը ուզում էին այստեղ ապրել: Շուտով ամենաշատ մարդիկ այստեղ էին ապրում և տները բոլորին չէին հերիքում: Մարդիկ սկսեցին կտրել ծառերը և շենքեր կառուցել: Կամաց-կանաց այգիներն ու անտառները վերացան: Իսկ մոլորակը դարձավ ամենատխուր և ամենատգեղ մոլորակը:

  2. Anahit123:

    Մի մոլորակ կա որը ամենա ամենա ամենա լավն է դա մեր մոլորակն է որտեղ ապրում եմ ես իմ մայրիկը ,հայրիկ տատիկները, պապիկները իմ ընկերները և իմ սիրելի ուսուցչուհիները:Դա ամենա ամենա ամենա ամենալավ մոլորակն է քանի որ ես ապրում եմ այնտեղ շրջապատված իմ սիրելի մարդկանցով գեղեցիկ բնությունով և կենդանիներով:Ես շաաաաաաաատ եմ սիրում մեր մոլորակը որովհետեվ նա ամենա ամենա ամնենան է:::::

  3. Հրաչ:

    Մի մոլորակ կար նրա անունը ամենա-ամենա էր այնտեղ ամեն ինչ ամենա-ամ ենա էր: Մի մարդ նրա անունը ջեք էր: Նա ամենա ամենա լավ մարդն էր:Նա ուներ ամենա-ամենա լավ ընկերներ Այնտեղ մենա մեծ կենդանիներն են ամենա վառ արևը ամենա բարի մարդիկ և չար մարդիկ ամենա կապույտ երկինքը այնտեղ ամեն ինչ երկու գույնի էր ամենա մուք և ամենա բաց, այսինքը սև և սպիտակ ես կարծում եմ,որ ավելի հետաքրքիր է, որամեն ինչ տարբեր է և գույները և չափսերը:

  4. «Ամենա-ամենա մոլորակում, որտեղ ամեն ինչ ամենա , ամենա է »

    Լինում է , չի լինում մի մոլորակ է լինում:Այդ մոլորակը ամենա-ամենա գունաոր մոլորակն է:Այնտեղ երկինքը,թռչունները,ծաղիկները գունաոր էին, նույնիսկ ես եիյ գունաոր: Դա մի հրաշալի մոլորակ էր որտեղ կուզեին ապրել բոլոր մանուկները , նույնիսկ մեծերը:

  5. Մուսայելյան Վահե:

    «Ամենա-ամենա մոլորակում, որտեղ ամեն ինչ ամենա , ամենա է »
    Կար չկար,մի ամենա-ամենա մոլորակ կար:Այնտեղ մի մեծ դեղին արև կար:Այդ մոլորակում արևը այնքան էր տաքացրել մարդկանց,որ մարդիկ ջուր էին փնտրում, որ մտնեն մեջը: Մարդիկ այնտեղ խոտերի վրա պառկում էին, խաղում և լավ ժամանակ անցկացնում :Եվ նրանք շատ էին սիրում այդ մոլորակը:Այդ մոլորակը իրենց համար ամենա-ամենա մոլորակն է:

  6. Հրանտ Աբրահամյան:

    Լինում է , չի լինում մի մոլորակ է լինում:Մոլորակի անունը լինում է <>:
    Այնտեղ բոլորը կախարդներ էին լինում:Կախարդները շատ — շատ բարի են լինում:
    Ես ամենա շատը սիրում եմ Մարկին:Նա Դեղին մազեր է ունենում և շագանակագույն աչքեր:

  7. Հասմիկ Մնացականյան:

    «Ամենա-ամենա մոլորակում, որտեղ ամեն ինչ ամենա , ամենա է »
    Իմ տղա ընկել էլ անծանոթ մոլորակ ամենա-ամենա մօլօրակում և ասաց, ես իչ մօլօրակ է:
    Այստեղ ամե նիչ հետաքրքիր էր:Մօլօրակում ես համդիպեցի մի նկարիչի նա նկարամ էր մօլակի բնությոըմը և բարձր սարերը:

  8. Քնարիկ:

    Կար չկար մի մոլորակ կար:Որտեղ մի մարդ հայտնվեց:
    Ամեն, ինջ ամենա են տիկնիկը ամենավատ էին:
    Մարդիկ ամենալավն էին:Այդպես ամենինջ ամենալավ լավ կամ վատ ուներ:

  9. Ասյա Միրզոյան:

    Ամենա-ամենա մոլորակը գտնվում էր ժայռի գլխին: Այնտեղ ապրում էին կենդանիներ :
    Մի օր որոշեցին գլորել մոլորակը ժայռի գլխից: Գլորեցին ընկավ Մասիս սարի վրա:
    Մարդիկ զարմացել էին թե ինչպես կարող է մոլորակը ընկնել Մասիս սարի վրա:

  10. Հայկ Աբրահամյան:

    Մի օր ես անտառ գնացի:Անտառում մի փոքր ծառ կար:
    Ծառը ոչ մեկ չէր ջրում:Ես գնացի-գնացի տեսա ծառի տերին:Ես նրան ասացի.
    -Ինչ ես ուզում անեմ քո համար:
    Նա ասաց.
    -Ես ուզում եմ ջրես ծառին ,որովհետև նրան ոչ մեկ չի ջրում:Ես գնացի մի թույն գտա ու
    բերեցի ծառի մոտ թափեցի ,որ տեսնեմ ինչ կլինի:
    Եվ այդ ծառը մեծացավ ամենա-ամենա մեծ ծառը դարձավ:

  11. Վահագն Փանոսյան:

    Կար չկար մի մոլորակ կար:Այդ մոլորակը կապույտ գույնի էր:Այդ մոլորակում ամեն ինչը կապույտ էր:Մարդիկ կապույտ են, ծառերը կապույտ էին, ծաղիկները կապույտ էին, ամեն ինչը կապույտ էր:Դրա համար բոլոր մոլորակները վախենում էին
    այս մոլորակից:

  12. Ամենա-ամենա մոլորակում,որտեղ ամեն ինչ ամենա-ամենա է:Ես մի անգամ այտ մոլորակում եղել էի:Այնտեղ ամեն ինչ ամեն-ամենան էր:Այնտեղ ամեն-ամենա հրաշալի գրքերն էին և,ամենա-ամենա սիրուն հագուստները :Այնտեղ այնքան գեղեցիկ էր,որ ամենա-ամենա գեղեցիկն էր,որ ես որոշոցի այդ մոլորակը նկարել,որ հիշեմ ամենա-ամենա մոլորակը,որտեղ ամեն ինչ ամենա-ամենա է:

Добавить комментарий

