Առաջադրանք 06 ․05․2014թ․

  1. Կարդա ՛ աղավեսի  մասին փոքրիկ  տեղեկատվությունը ։Իսկ դու ի՞նչ հետաքրքիր բան կպատմես աղվեսի մասին ։ Պատմությունդ  մուտքագրի՛ր այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում ։ Գրեցի՞ր ։ Ապրե՛ս ։
  2. Ի՞նչ ես կարծում , իսկ դու նման ես աղվեսին ։ Գտի՛ր  քո և աղվեսի միջև  հինգ նմանություն և հինգ տարբերություն ։ Հիմնավորի՛ր կարծիքդ ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике «Իսկ դուք գիտե՞ք»ուսումնական նախագիծ, Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

10 комментариев на «Առաջադրանք 06 ․05․2014թ․»

  1. Մուսաելյան Վահե:

    Աղվեսի մասին
    Աղվեսը խելացի, խորամանկ ու ճարպիկ կենդանի է: Եթե աղվեսին պետք լինի իր կյանքը կամ սննունդը փրկի,նա դիմում է տարբեր քայլերի՝ խորամանկությունների:Նրան պետք է գալիս իր սուր լսողությունը, հոտառությունը, թաքնվելու և արագ փաղչելու հատկությունը:
    Ձմռանն աղվեսն ականջ է դնում ձյան տակ վազվզող մկներին և, նույնիսկ ամենաթույլ ծվծվոց լսելով, կարողանում է գտնել նրանց:
    Հայտնի է աղվեսների 9 տեսակ: Հայաստանում հանդիպում են մեկ տեսակի՝ սովորական աղվեսի՝ անդրկովկասյան և հայկական:
    Աղվեսի քաշը լինում է 5-8կգ: Աղվեսը սնվում է նապաստակներով, գորտերով ու մողեսներով, խոշոր միջատներով ՝ մորեխներով: Գարնանը կամ ամռան սկզբին աղվեսը ծնում է 3–4 ձագ:,
    Ես նման եմ աղվեսին,որովհետև ունեմ աղվեսի նման լավ տեսողություն,հոտառություն,լավ թաքնվելու հատկություն, շուտ կողմնորոշում եմ և հրաշալի լսուղություն:
    Ես տարբերվում եմ աղվեսից,որովհետև ես մարդ եմ,ես կարողանում եմ կարդալ,գրել,համակարգչից օգտվել և ֆուտբոլ խաղալ:

  2. Քնարիկ:

    Աղվեսները խելացի, խորամանկ ու ճարպիկ կենդանիներ են։
    Եթե պետք է, փրկել կյանք կամ սնունդ ունենլ հետաքրքրությունիցա
    զգուշությունը։
    Փորձանքից աղվեսին հեռու են պահում նրա քողարկվելու հմտությունը:

  3. Հրաչ:

    Աղվեսը ունի լավ հոտարություն, լսուղությ, և նա կարողէ լավ թագնվելը: Աղվեսը նաև ճարպիկ կենդանի է: Եթենրան պետք է փրկել իր կյանքը նրան կոգնի հոտառությունը նա զգում է թշնամու հուտը և փախչում: Լսողությունըօգնու մե նրան կեր հայթհայթել: Աղվեսը նաև շատ հետաքրքրասեր է: Եվ նա կարողանում է փախչել:

  4. Լուսինե Հակոբյան:

    Աղվեսները խորամանկ, խելացի և ճարպիկ կենդանիներ են: Եթե պետք է փրկել սեփական կյանքը կամ կեր հայթայթել աղվեսը իր հնարամտությամբ գերազանցում է շատ կենդանիների: Նա փորձանքի մեջ քիչ է ընկնում որովհետև ունի սուր լսողություն, տեսողություն հոտառություն:

  5. Հասմիկ Մնացականյան:

    Աղվեսը խելացի, խորամանկ կենդանի է:Եթե պետք է փրկել սեփական կյանքը կամ սնունդ հայթայթել, աղվեսն իր հնարամտությամբ գերազանցում է շատ կենդանիների:Աղվեսը ունի սուր լսողությունը, տեսողությունը և հատկապես հոտառությունը:Աղվեսը պատկանում է շնազգիների ընտանիքի գիշատիչ կաթնասունների ցեղին;Աղվեսի մարմինի երկարությունը՝ մինչև 90 սմ:Աղվեսը սնվում է նապաստակներով, գորտերով ու մողեսներով;
    Ես նման չեմ աղվեսի որովհետև աղվեսը շատ խորամանկ է;
    ես նմամ եմ ախղվեսին նրանով ,որ ունի ուժեղ լսողություն,հոտառություն,տեսողություն;
    Տարբերությունը այն է, որ ես մարդ եմ ,իսկ աղվեսը կենդանի:Ես կարող եմ խոսել,գրել կարդալ և այլն:

  6. Երեխեք ջան,մուտքագրելուց առաջ կարդացեք ձեր ընկերների գրածն ,եթե լրացումներ ունեք ,ավելացրեք միայն այդ լրացումները ,նույն բանը մի գրեք ։

  7. Ասյա Միրզոյան:

    Աղվեսը խորամանկ, խելացի և ճարպիկ կենդանի է: Աղվեսը գիշատիչ է և կաթնասուն կենդանի է:
    Աղվեսի մարմինը ձգված է: Երկարությունը մինչև 90 սմ է:Աղվեսը սնվում է նապաստակով , գորտերով և մողեսներով:Սակայն նրա հիմնական կերը մուկն ու մանր կրծողներն են:

  8. Ասյա Միրզոյան:

    Ես նման եմ աղվեսին որովհետև փապկամազիկ եմ:
    Ես նման եմ աղվեսին որովհետև պոչիկս երկար է:
    Ես նման եմ աղվեսին որովհետև ես նրա գույնին եմ:

  9. վահագն փանոսյան:

    Աղվեսը խորամանկ կենդանի է:Նա սնվում է կրծողներով որ շատ
    օգտար է:Աղվեսը գիշատիչ է:ՈՒնի լավ լսողություն և հոտառություն:Ապրում է
    անտառներում ունի ձիգ մարմին և երկար պոչ:

  10. Աղվեսը խելացի, խորամանկ ու ճարպիկ կենդանի է: Եթե պետք է փրկել սեփական կյանքը կամ սնունդ հայթայթել, աղվեսն իր հնարամտությամբ գերազանցում է շատ կենդանիների, բայց երբեմն, հետաքրքրասիրությունից դրդված, նա «արհամարհում» է զգուշությունը: Փորձանքից աղվեսին հեռու են պահում նրա քողարկվելու հմտությունը, սուր լսողությունը, տեսողությունը և հատկապես հոտառությունը. թշնամու հոտը նա զգում է դեռ հեռվից և հասցնում է ժամանակին փախչել կամ թաքնվել: Իսկ լսողությունն օգնում է կեր հայթայթելիս: Ձմռանն աղվեսն ականջ է դնում ձյան տակ վազվզող մկներին և, նույնիսկ ամենաթույլ ծվծվոց լսելով, կարողանում է գտնել նրանց:
    Աղվեսը պատկանում է շնազգիների ընտանիքի գիշատիչ կաթնասունների ցեղին: Տարածված է բոլոր մայրցամաքներում, բացի Անտարկտիդայից, իսկ Ավստրալիա տարել են Եվրոպայից: Հայտնի է 9 տեսակ, ՀՀ-ում հանդիպում է մեկը՝ սովորական աղվեսը՝ 2 ենթատեսակով՝ անդրկովկասյան և հայկական:​

Добавить комментарий

