Առաջադրանք 17.03.2014թ.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

1.Ընթերցարան բաժնից կարդա  Դերենիկ Դեմիրճյանի «Պույ-պույ մուկիկը»:2.Paint ծրագրով նկարի՛ր  հեքիաթը : 3.Այս առաջադրանքի Добавить комментари  բաժնում շարունակի՛ր  պատմությունը :

Ես աճում էի բարձր ծաոի վրա: Ինձ ոչ ոք չէր քաղում: Այնքան հասա, որ մի օր էլ ծառից  ընկա: Մեկ էլ մի մուկ մոտեցավ  ինձ:

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

8 комментариев на «Առաջադրանք 17.03.2014թ.»

  1. Ասյա Միրզոյան:

    Մուկիկը ուզեց ուտել այդ միրգը : Արդեն ուզում էր ուտել , մեկ էլ տեսավ , որ մրգի վրա մի ծակ կա: Ուզեց մտնել այդ ծակի մեջ : Շատ տանջվեց , վերջապես մտավ : Նա մտածեց , որ քաղցր հյութ կլիներ մեջը: Ուզում էր մտնել և կուշտ խմել: Բայց հյութի տեղը որդ էր:
    Որդը գլուխը դուրս հանեց մրգի մեջից և մուկիկը պուկ փախավ:

  2. ՄԱՆԵ ԱԲԳԱՐՅԱՆ:

    Նա ուզեց ինձ հետ խաղալ ՝ ես համամձայնվեցի ու մենք գնացինք խաղահրապարակ : Այնտեղ մենք գնդակ,պարան,պահմտոցի խաղացինք:

  3. Քնարիկ հայրապետյան:

    Մուկիկը ցանկանում էր ուտել կոկոսը:
    Եվ հենց, այդ պահին կոկոսը ընկավ ծառից , Պույ-պույ մկնիկը շատ ուրախացավ:

  4. Աբրահամյան Հայկ:

    Ես աճում էի բարձր ծաոի վրա: Ինձ ոչ ոք չէր քաղում: Այնքան հասա, որ մի օր էլ ծառից ընկա: Մեկ էլ մի մուկ մոտեցավ ինձ:Ոչ ոք չի ուզում ինձ նեղացնել: Ես սիրում եմ այն մարդկանց ով
    որ ինձ չի քաղում և նեղացնում: Ես սիրում եմ խմել կաթ:

  5. եՎ նա ուզեց իմ մեջ յութը ղմել: ԵՎ նա փորցեց բարցանալ բայց նրա մոտ չստասվեց ու նա մի անգամ էլ փորցեց և նա կարողացավ բարցրանալ:

  6. Հրանտ Աբրահամյան:

    Ես աճում էի բարձր ծաոի վրա: Ինձ ոչ ոք չէր քաղում: Այնքան հասա, որ մի օր էլ ծառից ընկա: Մեկ էլ մի մուկ մոտեցավ ինձ:Նրա անունը Պույ պույ էր:Նա շատ — շատ փոքր եր:
    Նա ուզեցավ ինձ սպանել:բայց ես նրան համփ կերա:Հեքիաթնել վերջացավ:

  7. Եվ նա որ տեսավ մկանը , վախեցավ և նա թաքուն , թաքուն , կամաց քայլենով գնաց իր բույնը:

  8. Վահե Մուսայելյան:

    Ես աճում էի բարձր ծաոի վրա: Ինձ ոչ ոք չէր քաղում: Այնքան հասա, որ մի օր էլ ծառից ընկա: Մեկ էլ մի մուկ մոտեցավ ինձ:Նա սկսեց ինձ հետ խաղալ: Մենք այնքան խաղացինք իրար հետ, որ ձանձրացանք և գնացինք խոտերի վրա պարկելու: Մի ուրիշ կոկոս ծառից ցած ընկավ մեր վրա: Կոկոսը մեջտեղից կիսվեց, իսկ ես փախա իմ բունը:

Добавить комментарий

