Առաջադրանք 12.03.2014թ.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

1.Ընթերցարան բաժնից կարդա և  սովորի՛ր «Գնդիկ բոքոնիկ»հեքիաթը: 2.Paint ծրագրով նկարի՛ր  հեքիաթը : 3.Այս առաջադրանքի  :Добавить комментари  բաժնում աղվեսի անունից նամակ գրի՛ր տատիկին ու պապիկին  :

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

11 комментариев на «Առաջադրանք 12.03.2014թ.»

  1. Ասյա Միրզոյան:

    Տատիկ , դու գիտես, որ քո պատրաստած գնդիկ — բոքոնիկին ուզում էին ուտել նապաստակը, գորշ գայլը , ծուռթաթ արջը , աղա աղվեսը : Եվ վերջում աղվեսը իր խորամանկությամբ կերավ քո սիրելի գնդիկ — բոքոնիկին:

  2. Հայկ Աբրահամյան:

    Տատիկ և պապիկ , շատ համով էր ձեր պատրաստած Գնդիկ-բոքոնիկը:
    Տատիկ և պապիկ ձեզ էլ կուտեմ:Դե լավ , մի օր կսպասեմ , նոր կուտեմ:
    Դուք Գնդիկ-բոքոն կդառնաք համեղ:Ես էլ այսօր սոված էի:

  3. Ասյա Միրզոյան:

    Տատիկ , Գնդիկ- բոքոնիկը գլորվել է պատուհանից և գնացել հասել էր խորամանկ աղվեսին և այդ աղվեսը իրեն ուզեց ուտել : Գնդիկ — բոքոնիկը իր գեղեցիկ երգով պաշտպանեց իրեն այդ խորամանկ աղվեսից:

  4. Հրաչ:

    Այ տատիկ, դու գիտես,որ ես ուզում էի ուտել Գնդիկ բոքոնիկին: Ես նրան առաջինը ասեցի,որ նա թռնի իմ քթին:Իսկ հետո ես նրան ասեցի,որ նա թռնի իմ լեզվին:
    Շնորակալություն տատիկ ,շատ համով էր:

  5. Հասմիկ Մնացականյան:

    Տատիկ ու պապիկ ջան , ինչո՞ւ ալյուր չունեիք : Ես ձեզ համար
    ալյուր կբերիր , բայց կարելի առնել, այլ ոչ թե ինձ ասեիք
    :

  6. ՄԱՆԵ ԱԲԳԱՐՅԱՆ:

    Բարև ձեզ : Կներեք, որ ձեր Գնգլիկ-բոքիկին կերա : Ուղղակի նա այնքան համով էր : Երևի դրա համար էլ նրան կերա : Իրոկ շա՜տ համով էր:

  7. Հրանտ Աբրահամյան:

    Գիտե՞ք տատիկ ու պապիկ , որ ես ձեր գնդիկ բոքոնիկին կերել եմ:Շնորակալություն
    նախաճաշի համար:

  8. Տատակ և պապիկ ես ուզում եմ,որ դուք իմանաք: Ես գիտեմ , թէ որտե՞ղ է Գնդիկ բոքնիկը:Եթե դու գիտես նրա տեղը , խնդրում եմ մեզ ասա:

  9. Վահե Մուսայելյան:

    Բարև ձեզ պապիկ-տատիկ,ձեր պատրաստած գնդլիկ բոքոնիկը շա՜տ-շա՜տ համեղ էր:Շնորակալություն գնդլիկ բոքոնիկի համար:Զգուշ եղեք, որովհետև աղվեսը,գայլը,արջը,նապաստակը ուզում են գնդլիկ բոքոնիկին ուտել ,զգույշ կլինեք,որ չուտեն :Ես շուտով կգամ ձեզ և գնդլիկ բոքոնիկին կպաշպանեմ :

  10. Մի օր ես պապիկ գնում է տատիկի տուն : Հանկարծ տեսնում է աղվեսին և կամաց կամաց քայլելով գնում է տատիկի տուն : Աղվեսը տենում է պապիկին և նա պապիկի հետևից գնում է , գնում , գնում , հասնում է տատիկի տուն և երկուսին ուտում:

  11. Այնահիտ դարիսյան:

    Տատիկ , դուք մի վախեցեք , ես գիտեմ թէ որտեղ է Գնդիկ բոքոնկը:
    -Եթե գիտես նրա տեղը , շուտ ասա խնդրում եմ:

Добавить комментарий

