Առաջադրանք 10.03.2014թ.

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Փոքրիկ պատմություն հորինի՛ր  «Եթե ես փուչիկ լինեի»վերնագրով : Պատմությունդ մուտքագրի՛ր այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում  :Paint ծրագրով նկարի՛ր պատմվածքը և էլեկտրոնային փոստով ուղարկի՛ր h.araqelyan@mskh.am հասցեին ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

13 комментариев на «Առաջադրանք 10.03.2014թ.»

  1. Վահե Մուսայելյան:

    «Եթե ես փուչիկ լինեի»
    Եթե ես փուչիկ լինեի, ես կբարձրանայի վերև:Երեխաները ինձ հետ կխաղային և կպայթեցնեին:Եթե ուզենան ինձ տրաքացնել, ապա ես վերև կբարցանայի, որ նրանք ինձ չտրաքեցնեն: Եվ ես կուզենամ, որ լիքը-լիքը ընկերներ ունենամ, բայց ինձ չտրաքեցնեն:

  2. Հասմիկ Մնացականյան:

    «Եթե ես փուչիկ լինեի»
    Եթե ես փուչիկ լինեի , բոլոր երեխաները ինձ կփչեին , փչեին , կտրաքեի և
    երեխաները լաց կլինեին:

  3. Հրանտ Աբրահամյան:

    Լինում է,չի լինում մի փուչիկ է լինում:Մի օր փուչիկը գնում է զբոսանքի վերև:Եվ հանկարծ թակարդն է ընկնում ու նա պայթում է:

  4. Դարդիկս Անահիտ:

    Եթե ես փուչիկ լինեի , կօգտվեի իմ ազատությունից և կթռչեի դեպի վեր, որտեղ արևն է, լուսինն ու աստղերն են: Կթռչեի թռչունների մոտ և կճախրեի նրանց հետ:

  5. Լևոն Գալոյան:

    Եթե ես փուչիկ լինեի,կուռեի և կթափառեի մանկական սրճարաններով և կուրախացնեի բոլոր երեխաներին:

  6. ՄԱՆԵ ԱԲԳԱՐՅԱՆ:

    Եթե ես փուչիկ լինեի,կթռչեի վերև ու տիրոջս կասեի,որ ինձ հետ խաղա:

  7. Ասյա Միրզոյան:

    Եթե ես փուչիկ լինեի, երեխաներին կասեի , որ չպաjթացնեն ինձ, որովհետև դա ես կլինեի: Ես կասեի , որ կարող են խաղալ փուչիկով , որ ինձ չհանեին դեպի երկինք ,որովհետև արևը ինձ կպայթացներ:

  8. Եթե ես փուչիկ լինեի
    ես տիրոջս, կասեի ․
    — Հաջող , ես գնում եմ թսկեմ:

  9. Հրաչ:

    Մի օր ես ընկա փուչիկների աշխարհ:Այնտեղ բոլորը փուչիկ էին: Եվ մի օր ես հանդիպեցի
    փուչիկ կախարդին և նա ինձ դարձրեձ փուչիկ:

  10. Վահագն Փանոսյան:

    Եթե ես փուչիկ լինեի , կբարձրնաի երկինք: Կթռչեի երկրից երկիր ՝
    աշխարհ տեսնելու:

  11. Եթե ես փուչիկ լինեի, կթռչեի երկինք , կտեսնեի ամեն բան: Մի օր էլ ուժս չպատեց ,ընկա վարդի վրա, գմփ պայթեցի:

  12. Զարուհի:

    Եթե ես փուչիկ լինեի , բոլոր երեխաները կուզեին իմ ընկերներին և ինձ տրաքացնեին:

  13. ՄԻ օր փուչիկը իր մոլորակից անհետացավ և հայտնվեց կախարդական մոլորակում:
    Կախարդական մոլորակում կախարդական հայելի կար:Փուչիկը մտավ կախարդական
    հայելիի մեջ և տեսավ թակարդներ:Վազեց-վազեց , հասավ կախարդական դռան մոտ ,
    մտավ դռնակի մեջ և տեսավ ,որ դա իրականում տուն էր:Փուչիկը մի բանալի գտավ:
    Կախարդական դեղ կար,ով որ ուտի կդառնա փոքր:Նա խմեց այդ դեղը և փոքրացավ:
    Եվ մի դռնակ բանալիով բացեց, տեսավ ոսկիներ:Մեկը արծաթ, մյուսը փող, Էն մյուսը
    վզնոց էր:Գնաց-գնաց տեսավ մի մարդ:Իսկ հետո նրանք ընկերացան:

Добавить комментарий

