Առաջադրանք 04 . 02.2014թ.

Փոքրիկ պատմություն հորինի՛ր  «Ա՜յ քեզ զարմանալի պատմություն»վերնագրով : Պատմությունդ մուտքագրի՛ր այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում  :Paint ծրագրով նկարի՛ր պատմվածքը և էլեկտրոնային փոստով ուղարկի՛ր h.araqelyan@mskh.am հասցեին ։

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

11 комментариев на «Առաջադրանք 04 . 02.2014թ.»

  1. Hrachya Broutian:

    Այ քեզ զարմանալի պատմություն
    Մի մեծ սպիտակ վառարան կար մի օր այդ վառարանը կենդանացավ նա ուներ ոտքեր,ձեռքեր,աչքերայ քեզ զարմանաի պատմություն:Այդ վառարանը քայլումեր քաղաքով Մի օր նա հանդիպեց խոսող սեղանին և նրանք ընկերացան:Նրանք ամեն ինչ անում էին միասին:

  2. Ալիսա Այվազյան:

    Մի անգամ աղվեսը զբոսնելիս է լինում և հանդիպում է գայլին,բայց աղվեսը նրան չի ճանաչում և առանց բարևելու անցնում գնում է:Գայլը բարկանում է,նեղանում աղվեսից և
    հավաքում է անտառի բոլոր կենդանիներին:Գայլը պատմում է նրանց թե ինչպես է վարվել աղվեսը իր հետ և կենդանիներից լուծում է խնդրում:Կենդանիները կանչում են աղվեսին
    և հաշտեցնում գայլի հետ:

  3. Մարիա Ոսկանյան:

    Լինում է, չի լինում մի գայլ է այս գալը հանդիպում է մի նապաստակի նրանք իրար հետ ծանոթանում են և նրանք ընկերներ են լինում:

  4. Վահե Մուսայելյան:

    «Ա՜յ քեզ զարմանալի պատմություն»
    Մի անգամ ես ընկա ջուրը:Եվ ես զարմացա, թե ոնց շունչս պահեցի:Բայց հետո ինձ հանեցին ջրից:Ես այդ օրը շատ էի վախեցել: Այդ օրը ես հանգիստ կանգնած էի և եղբայրս եկավ ու ինձ հրեց, և ես ընկա ջուրը:Ես շատ վախեցա, որովհետև ես դեռ լողալ չգիտեի:

  5. Աբրահամյան Հրանտ:

    Այ քեզ զարմանալի պատմություն
    Մի օր ես մի զարմանալի տեղ գնացի:Նրանց երկրում ամեն ինչ Երևանից տարբեր էր,օրինակ.
    Այնտեղ քթերը սև են ներկում:Դրանից ես բան չհասկացա:Մի օր ես քիթս չներկեցի և հանկարխծ ոստիկանը ինձ բռնեց և ասաց.
    -Դուք խախտել եք օրենքը,
    -Որ օրենքը հարցրեցի ես:Ձեր քիթը ներկած չե:Եվ այդ պահին հանկարծ անձրև եկավ ու բոլորի քթերն էլ սպիտակեցին :Ես շարունակեցի ասելով ոստիկանին,որ այս պահին իր քիթը ավելի սպիտակ է քան իմը:Եվ համոզեցի նրան,որ ազատ արձակի ինձ:Քանի որ անձրևից հետո ոստիկանի քիթն էլ էր սպիտակել նա ճարահատված ազատ արձակեց ինձ:

  6. Ասյա Միրզոյան:

    Շատ առաջ կենդանիները ունեին թեվեր:Նրանք կարողանում էին թռչել երկինք: Այդ կենդանիները ուզում էին իջնել ցած բայց չեին կարողանում: Նրանք անըդհատ բարձրանում էին ու բարձրանում երկինք:Եվ այդ պահին Աստված կտրեց նրանց թեվերը,
    և նրանք միանգամից ընկան երկրի վրա:Ու ապրում են երկրի վրա մինջև այս օր:

  7. Հայրապետյան Քնարիկ:

    Այ քեզ զարմանալի պատմություն:
    Տարիներ առաջ մարդիկ անուն չունեին իմ մարդ անուն բառը այդ
    որվանից մարդիկ ուրախացան վորոըետև նրանկ անուն ունեցան օրինակ իմ անունը
    Քնարիկ է:

  8. «Ա՜յ քեզ զարմանալի պատմություն»
    Ես մի օր պապիկիս հետ գնացի անտրառ , տեսա մի մեծ աղվես գալիս է իմ կողմը: Ես շատ վախեցա ,որովհետև կարծեցի, թե աղվեսը հարձակվում է ինձ վրա, բայց խեղճ աղվեսի թաթը ընկել էր թակարդը: Պապիկս աղվեսի թաթը ազատեց թակարդից և աղվեսը
    գնաց իր տուն:

  9. Այ քեզ զարմանալի պատմություն:
    Նոր տարվա օրերին մենք ընտանիքով հյուր գնացինք հայրիկիս ընկերոջ տուն:
    Այնտեղ կային շատ հյուրեր և լսեցինք մի ձայն որ կանչեց քույրիկիս:
    Այ քեզ զարմանալի բան մենք հանդիպեցինք ընկեր Զառային:

  10. Մի օր գնացի անտառ:Այնտեղ մի արջ կար:Գնացի արջի մոտ նա ասաց. փող տուր քեզ մթերք կտամ :Ես տվեցի իսկ նա ստեց և ես վերադարցա տուն:

  11. վահագն փանոսյան:

    Մի օր ընտանիքով գնացինք կենդանաբական այգի:Ես այնտեղ տեսա
    հսկա փիղ ու զարմացա:Միչև հիմա ել ես զարմացած եմ փղի
    մեության վրա:

Добавить комментарий

