Առաջադրանք 30.01.2014թ.

«Ի՞նչ կլիներ,եթե ես անտեսանելի  լինեի» : Հորինի՛ր փոքրիկ պատմություն և պատմությունդ մուտագրի՛ր այս առաջադրանքի  Добавить комментари  բաժնում :

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Առաջադրանքներ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

15 комментариев на «Առաջադրանք 30.01.2014թ.»

  1. Եթե ես անտեսանելի լինեի , կգնայի այնտեղ որտեղ շատ մարդիկ կան և ես նրանց կվախեցնեի:

  2. Հայրապետյան Քնարիկ:

    Եթե ես անտեսանելի լինեի , ոչ մեկ ինձ
    չէր նկատի ։ Դա ինձ համար վատ է:

  3. Վահե Մուսայելյան:

    «Ի՞նչ կլիներ,եթե ես անտեսանելի լինեի»
    Եթե ես անտեսանելի լինեի, ապա բոլոր մարդկանց միջով կանցնեի:Եթե ես անտեսանելի լինեի ,ապա ես գրել-կարդալ չէի իմանա:Եթե ես անտեսանելի լինեի, ապա ինձ ոչ ոք չեր տեսնի և չէր կարողանա ինձ բռնել:

  4. Զարուհի:

    Ես եթե անտեսանելի լինեի , ինձ ոչ մեկ չէր տեսնի և ես դպրոց գալուց չէի երևա ։Իմ ընկերնները չէին իմանա , որ իրենց դասարանում մարդ կա ։ Մի անգամ իմ քույրիկը ինձ
    պատմեց, որ անտեսանելի բանը շատ վատ բան է ,իսկ ես նրան ասացի , որ դա վատ բան չէ:

  5. Ասյա Միրզոյան:

    Եթե ես անտեսանելի լինեի , կգնայի վայրի գազանների մոտ և մոտիկից նրանց կտեսնեի:

  6. Hasmik Mnacakanyan:

    «Ի՞նչ կլիներ,եթե ես անտեսանելի լինեի» : Եթե ես անտեսանելի լինեի իձ ոչ մեկ չէր նկատի և ինձ համար շատ վատ կլիներ::

  7. Վահագն Փանոսյան:

    Եթե ես անտեսանելի լինեի , մոտիկից կտեսնեի վայրի կենդանիներին:

  8. «Ի՞նչ կլիներ,եթե անտեսանելի լինեի»
    Եթե ես անտեսանելի լինեի , կգնաի օտար երկրներ: Կփորձեի ինձ ընկերներ գտնել:

  9. Ես գնացի կոնֆետների Աշխարհը:Այնտեղ անտեսանելի մարդիկ կային , ես նրանց տեսնում էի , իսկ նրանք ՝ ոչ:Նրանք ուզում էին ընկերանալ ինձ հետ , բայց քանի որ ես անտեսանելի էի ,չկարողացան ընկերանալ:

  10. Լուսինե Հակոբյան:

    Եթե ես լինեի անտեսանելի , ինձ ոչ ոք չէր
    նկատի , չէին կարող խոսել ինձ հետ ,
    նույնիսկ չէին կարող խաղալ ինձ հետ , իսկ ես
    չէի ունենա ձեր պես ընկերասեր ընկերներ:
    Եթե ես լինեի անտեսանելի, կանեի անտեսանելի
    հրաշքներ:

  11. Մի օր ես գնացի մրգերի աշխարհ:Ես մեկին հարցրեցի.
    -Կարո՞ղ եմ միրգ ուտել:
    Քանի որ ես անտեսանելի էի , նա փախավ:Ես ոչ մի բան չհասկացա:

  12. ՄԱՆԵ ԱԲԳԱՐՅԱՆ:

    Հենց որ ինձ ուզենային նեղացնել , կողքներով հանգիստ,խաղաղ կանցնեի ու ինձ բան չէր լինի:Պահմտոցի խաղալուց պետք չէր լինի թաքնվել:

  13. Ալիսա Այվազյան:

    Եթե մենք համակարգիչ լինեի ,իմ ձեռքերը կլինեյին ստեղնաշարերը, իսկ իմ ոտքերը կլինեին մկնիկները:

  14. Հրաչյա:

    «Ի՞նչ կլիներ,եթե ես անտեսանելի լինեի»
    Եթե ես անտեսանելի լինեի , ես ինչ կուզեի կանեի , օրինակ՝ մարդկանց բզբզել։

  15. Մարիա:

    Եթե ես անտեսանելի լինեի , ինձ ոչ ոք չէր տեսնի և կկարողանայի կենդանիներին սիրել մոտիկից:

Добавить комментарий

