Իմ ընկեր Համակարգիչը

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Տանը ես  մի ընտիր ընկեր ունեմ՝ համակարգիչը:Նա միայն  ինձ հետ է խաղում:Աչքերը մեծ,բերանը ՝ փոքր։Շա՜տ բարի ընկեր է՝ամեն ինչ անում է,որ ես ինձ լավ զգամ:/Մանե Աբգարյան/

Իմ    ընկեր    համակարգիչ ը   շատ     խելացի    է :  Նա   կարող    է    ռոբոտ     պատրաստել:

—        Համակարգիչ  էլ ի՞նչ կարող ես անել:

—        Ես   կարող    եմ    պատրաստել    հայտնի  ,   շա՜տ    հայտնի    հերոսների   տիկնիկներ ։  Ես   նաև  կարող եմ անել ինչ որ ցանկանաս:      /Հակոբյան Լուսինե/

Ես  սիրում  եմ   իմ   համակարգիչը: Նա   ինձ  օգնում  է , որ  իմ  դասերը   պատրաստեմ  և  համացանցից  իմ  ուզած   տեղեկությունները   իմանամ:  Նա  ամեն ինչ  գիտի ,  ինչ  հարց  տալիս  ենք  պատսխանում  է:/Ասյա Միրզոյան/

Об авторе Հռիփսիմե Առաքելյան

1989-1999թթ. Աշտարակի Վ.Պետրոսյանի վարժարան 1990-1995թթ.Աշտարակի Ա.Այվազյանի անվան երաժշտական դպրոց 2000-2006թթ. Խ.Աբովյանի անվան ԵՊՄՀ Ն/Դ մանկ.և հոգեբ.,անգլերենի խորացված ուսուցմամբ ֆակուլտետ 2007-2012թթ. «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիր/դաստիարակ/ 2012թ-ից ՝ Դպրոց-պարտեզում / դասվար/ Վերապատրաստումներ- Նեյրոլիգվիստիկ ծրագրավորման դասընթաց Սոմատոթերապիայի դասընթաց «Նախապատրաստական ուսուցումը հանրակրթական դպրոցում»հանրապետական ծրագրի վարապատրաստում Նախասիրություններ`Երգում եմ «Սեբաստացիներ»ուսուցչական երգչախմբում/խմբավար`Հ.Թոփիկյան/ պար,լող
Запись опубликована в рубрике Պատմություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

